وبلاگ ادبی من

اینجا حیاط خلوتیست برای گذر از زندگی ....

وبلاگ ادبی من

اینجا حیاط خلوتیست برای گذر از زندگی ....

حسن ختام ...تقدیم به تو

                                                یادم آید که شبی مهتابی, بی هدف, تنهایی  

                                               راه باران زده ی  دشت پر از احساسی 

                                               که به اغواگری دفتر پر اشعارم, یافتم ,پیمودم 

 

                                              چه چراغانی زیبایی, با هزار مهتابی 

                                              و عجب مهتابی, با هزار زیبایی!!!! 

                                              گویی آ,بوی غریبانه من,دشت را پر کرده 

                                              فرشی از لاله شرم 

                                              سرخ گشته, سر به زیر افکنده 

 

                                              آن طرف تر آب است یا که جوی الماس؟ 

                                              شایدم باز ترک برداشته, کوزه دخترک ژنده لباس 

 

                                              می کشاند 

                                            خنکای آبش روح را تا ته تنهایی دشت 

                                            خنکای بادش ذهن را تا خود آغوش بهشت 

                                            و چه زیبا خدایی داریم ,خالق دشت و بهشت 

 

                                            من در آن لحظه که با آن همه ناز 

                                            پر شعف گشتم و با بال نیاز 

                                           روی آن چادر پرپولک سقف, نماز می کردم 

                                           محو زیبایی ماهی گشتم که پر از وسوسه بود 

                                           که پر از وسوسه بود 

                                           که پر از وسوسه بود 

                                           و سر از سجده برون آوردم 

                                           و در آن غرق وصال 

                                           گامی از دل به پیش آوردم 

                                           ناگهان پای دلم از سر غفلت لغزید 

                                           و چقدر نزدیک بود, سبد زشت گناه 

                                           که بر آن دامن پر چین سپیدم غلطید 

                                           . 

                                           . 

                                           . 

                                           و من آشفته ز خود نالیدم که زمین بد جاییست 

                                           رد ابلیس هنوز, در بهشت هم باقییست 

 

                                                          

نظرات 5 + ارسال نظر
www.iramit.net/irabest دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.iramit.net/irabest

جشنواره انتخاب وبلاگ برتر

http://www.iramit.net/irabest

جای شما در بین سایتها و وبلاگهای برتر خالیست

علیرضا کوچولو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com

سلام عمو حامد
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

نیوشا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http://hello2arian.blogfa.com

سلام.فضا سازی شعر خوب بود اما چون من نثر نویسم خیلی نمی تونم روی نکات فنی شعر نظر تخصصی بدم.
به هر حال ممنون.
راستی به روز بودم مثلا!!!!!

سلام..اگه شعری از دل بیاد هرکسی که اهل دل یاشه میتونه درکش کنه..حتی اگه از نکات فنیش سر در نیاره

نیوشا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.hello2arian.blogfa.com

سلام دوست من!ممنون از اطلاعاتی که راجع به شعری که تو وبم گذاشته بودم بهم دادین و از حضورتون.
فکر کنم من توی نظر قبلی ک گفتم دانش کافی برای آنالیز فنی شعر ندارم و...ناراحت شدین.من قصد بی احترامی نداشتم و همون طور که خودتون هم گفتین شعر زیباییه!راستش من وقتی مطلبی و توی وبلاگی می خونم با دقت می خونم و سعی می کنم اگه دانش و اطلاعاتی در اون باره داشته باشم به دوستانم ارایه کنم و نظرم بتونه سازنده باشه!
راستی گفته بودین که می خواستین چیزی بگید وگفتین شاید ناراحت بشم.می تونین نظر و انتقادتونو بدید من مشکلی ندارم!
پیروز باشید...

نه من که ناراحت نشدم ولی صاحبش نمیدونم ... ولی یه چیزی میخاستم بگم اونم اینکه آهنگ وبلاگت غم توش هست ولی روحیه ی وبلاگت سرزنده اس آهنگ وبلاگت بهش نمیاد ... البته به نظر من

رویا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ http://delneveshtehayeman4u.blogfa.com/

سلام..دامن سپید دلتان از لکه ی گناه به دور ..

سلام..ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد