وبلاگ ادبی من

اینجا حیاط خلوتیست برای گذر از زندگی ....

وبلاگ ادبی من

اینجا حیاط خلوتیست برای گذر از زندگی ....

چه بگویم؟...


آرام آمده ام...آرام تر از همیشه...حالا که مردم شهر دلم را با هزار بدبختی به خواب بی خیالی سپرده ام آمده ام...دیگر دلم برای هیچ عشقی تنگ نیست...هیچ عشقی...اما نمی دانم چرا چشمانم مدام خیس می شوند...به گمانم از همان شب که صحنه ناباوری بر چشمانم شوک محکمی زد نشتی پیدا کرده...زندگی می کنم همچون یک جریان آرام و بی هدف که منتظر آخرش هستم....آخری که شاید آبهای چشمم را به جرم دلم به آتش بسپارد...خدایم همیشه در این نزدیکی بوده...اما همچون کودکیم آشنایم نیست...می بینی چقدر تنهایم...غرورم اجازه نمیدهد که حتی به دلم هم راستش را بگویم...اینکه خسته شده ام از اینکه میدانم و ادعا میکنم نمیدانم...ازینکه خودم را به فراموشی زده ام....سخت است تنهایی جنگیدن برای رسیدن به خودت...به خود قبلیت...باید میدانستم که چرا نام اینجا را دنیا نهادند...از همان موقعی که خداوند آدم را ظالم و جاهل دانست که بار امانت بدین سنگینی را بر دوش کشید....

کاش هیچگاه راه این حیاط خلوتم را نیابی...ای گم کرده راه عشق.



نظرات 5 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

بسیار قشنگ و زیبا بود . ولی میدونی چیه ؟ دنیا پر از سختی و درد هستش . زمانی میگفتم ای کاش درد ها زندگی بدون سختی و درد آفریده میشد اما زندگی یاد میده بهمون که زندگی همشش شیرینیه ولی زاویه ی دید ماست که تلخ یا شیرینش میکنه .

آره.باهات موافقم...

زنده اندیشان به زیبایی رسند

زهرا دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ http://liliandmajnon.mihanblog.com/

اپم بیا

مهرنوش پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ http://neshoni94.blogfa.com/

برگ های پاییزی

سرشار از شعور ِ درخت اند

و خاطرات ِ سه فصل را بر دوش می کشند

آرام قدم بگذار ….

بر چهره ی تکیده ی آن ها

این برگها حُرمت دارند..

درد ِ پاییز ،درد ِ ” دانستن ” است
...............................

به روزم و منتظر حضورتون

ممنون که اومدی..حتما

neda شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

هاااا... پس حیاط خلوت اینجا بود...
حالا چرا اینقدر پیچوندی مارو؟؟؟؟
عزیزم من هوشبهرم پایینه ها!!! بالاخره تو مهتابی یا حامد؟؟؟
ذهن من توانایی حل معماهای به این سختی رو نداره

ههههه...خب این وبلاگ در اصل مال آقا حامده...منم دعوت شدم که همکاری کنم...حیاط خلوتمون خیلی خلوته...ولی یه قانون داره که قشنگش کرده<<copy paste>>ممنووووووووووووووووع....یعنی همه نوشته هاش حرفای دل خودمونه

neda یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

خووووو اینو از اول بگو دیگه جونم... من که نمی دونستم تو کی ای؟ حامد کیه؟ اصن کی به کیه؟
از اولشم نمیدونستم اینجا دو تا نویسنده داره
خب دیگه حالا فهمیدم...
راستی حالا حامد کدومتون بودین؟؟؟

زیر هر مطلبی اسم نویسندش نوشته میشه...و پاسخ به نظراتشم با همون شخصه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد