وبلاگ ادبی من

اینجا حیاط خلوتیست برای گذر از زندگی ....

وبلاگ ادبی من

اینجا حیاط خلوتیست برای گذر از زندگی ....

عینکت را بردار

من هم از نسل زمینم...از جنس همین خاک


با تو هستم          عینکت را بردار


چیزی جز چهره من می بینی؟


جز همان چهره که هر بار به یک نقش و نگار می دیدی؟


نقشی از حور و پری           عینک عاشقیت زود شکست!!!                            


نقشی از دلزدگی              آخرین عینک زشتی که به چشمت دیدم


عینکت را بردار


نفر بعدی کیست که تو آفتاب پرستش بینی؟


عینکت را بردار


چیزی جز چهره او می بینی؟چیزی جز چهره من می دیدی؟


قلبی از جنس بلور...که جوابش سنگ شد؟


یا دلی پر ز غرور...که به یادت تنگ شد؟


کاش می فهمیدی...تو که افسار خودت را به چشمت دادی...کاش می فهمیدی

که من هم انسانم،پیش از آنکه یک دختر باشم


                                            

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ب.ظ http://hamedn00.blogsky.com

بسیار بسیار قشنگ ولی مبهم بود واسم . البته یه چیزی بگم دخترا خیلی مهمترن واسه پسرا من جمله بهترینهاشون اما یه چیزی که هست اینه آدم باید قدر خودشو بدونه مخصوصا اگه جزء بهترینها باشه .

بذار کمکت کنم که جمله ت واضح تر بشه...<<دخترها نسبت به آدم ها خیلی واسه پسرها مهمترن...مخصوصا خشگلاشون>>...درست گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حامد چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

ااااااا مهتاب !!!!! این چه حرفیه ... بده عیبه .

neda سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

مرسی مهتاب جون...عالی بود عزیزم...
دست مریزاد

قابل نداشت عزیزدلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد