وبلاگ ادبی من

اینجا حیاط خلوتیست برای گذر از زندگی ....

وبلاگ ادبی من

اینجا حیاط خلوتیست برای گذر از زندگی ....

سختی لطافت

خداوندا واقعا دوستت دارم . حتی اگر به بدترین مرگ ها بمیرم باز هم دوستت دارم . خداوندا حتی اگر در گرداب بدترین اشتباهات نیست و نابود گردم باز هم دوستت دارم . خداوندا اشتباهاتم را ناشی از بی تدبیری خود و توفیقاتم را ناشی از حکمت و لطف تو میدانم ..البته شاید اینطور نباشد اما من دوست میدارم که آن را اینگونه ببینم . خدایا شاید تو ما را بیشتر از خودمان دوست داشته باشی لیکن حس زیبایی که وسعت آن به اندازه ی عظمت هستی است قابلیت عشق به تو را در تن کوچک ما ممکن میسازد . آیا این معجزه ی توست ؟ پس آفرین بر تو . خدایا من هرگز تو را به چشم ندیده ام , اما این معجزه نیست که موجودی را با این اوصاف خلق کردی تا بتواند دوستت بدارد بدون آنکه بویت را استشمام کند یا ببیندت یا لمست کند یا .... پس آفرین بر تو . خداوندا آنگاه که مرا میبینی و میدانی که اشتباه میروم اما درخواست کمکم را بی پاسخ نمیگذاری را زیباترین لحظات میپندارم .خداوندا چقدر خوب است که تو نزدیکی و چقدر زیباست که هیچگاه نبودنت را حس نکرده ام  و تجربه کرده ام بودنت را که بسی بهتر از بودن برترین هاست .خداوندا بهشت پر نعمتت را و طبقه ی هفتم جنتت را و حور العینت را و شراب شیرینت را نمیخاهم , بر من آتش عشقت را پس از مرگ بچشان که تنها با تفکر به آن احساس رضایت میکنم . 


" نگارش حامد "

نظرات 1 + ارسال نظر
neda یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

خدا آن حس زیبایی است که در تاریکی صحرا
زمانی که هراس مرگ می دزد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت میگوید “کنارت هستم ای تنها”

بسیار زیبا...ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد