وبلاگ ادبی من

اینجا حیاط خلوتیست برای گذر از زندگی ....

وبلاگ ادبی من

اینجا حیاط خلوتیست برای گذر از زندگی ....

رویای من

      امروز صبح..توی آخرین روز رمضون...بعده سحر.. 

 

      یه خواب عجیب دیدم...خواب نبود رویا بود..آره آره رویا بود..یه رویای واقعی.. 

 

     انقده تو خواب خوشحال بودم که دست و پامو گم کرده بودم... 

 

    همه ی اون غیرممکنا ممکن شده بودن...خیلی راحت... 

 

    تیک تیک...تیک تیک...تیک تیک.. 

 

    چشامو باز کردم..تو همون اتاق همیشگی..کنار همون پنجره..با همون پرده طلایی.. 

 

    شاید واسه یه لحظه از واقعیت متنفر شدم...باورم  نمیشد که همه اونایی که دیدم فقط یه خواب بوده... 

 

   هنوزم همون صحنه ها به همون وضوح جلو چشمامه... 

 

   انقدر گریه کردم که دیگه اعتراض چشمام بلند شد... 

 

   امروز از همه تعبیر خوابایی که نوشته بودن: اینگونه خوابها تعبیر ندارند..حرصم گرفته بود.. 

 

   ولی من هنوزم یه حس خوب دارم...یه حسی که بهم میگه باید منتظر باشم:) 

 

 

                                

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ق.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک.
یه عیدی به من بده و دلم و شاد کن، الهی که خدا به حق این عید عزیز بهتون بهترین عیدی رو بده...
دوست عزیزم
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید. فقط تا ساعت 24 فردا فرصت پیامک دادن هست.
تا الان 900 رای جمع شده و من هنوز نفر پنجم هستم ولی فاصله با نفرات سوم و چهارم خیلی کمه.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
آرزو می کنم سهم تون از این مهمانی بزرگ بهترین هدیه ها باشه.

موفق باشی

سروناز جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ http://pnuo.ir

سلام
آیا قصد آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را دارید ؟
آیا می دانید خیلی از داوطلبانی که قبول شده اند از ما مشاوره و برنامه ریزی درسی رایگان گرفته اند ؟
آیا می دانید در وب سایت همیشه آنلاین تنها وب سایت قدرتمند در زمینه ارائه خدمات رایگان کنکور ارشد فراگیر به تمام سوالات شما پاسخ داده می شود ؟
آیا می دانید همیشه آنلاین متشکل از گروه بزرگ فارغ التحصیلان ارشد فراگیر پیام نور است ؟
آیا می دانید همیشه آنلاین در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مشاوره رایگان می دهد ؟
تا یادم نرفته بگم زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر سال 92 در هفته اول مهرماه می باشد
پس به سایت ما بیایید و از امکانات ما استفاده نمایید
در صورت تمایل ما را با نام " مشاوره رایگان کنکور ارشد فراگیر" لینک نمایید تا بازدید کنندگان شما نیز از خدمات ما استفاده نمایند

دوستدار شما سروناز

تبلیغ !!!!!!!!!
میدونی حامد..حس میکنم مطالبم روحن و کسی اونا رو نمی بینه که راجبشون نظر بده...شایدم عنوانش نوشته: به بزرگترین مرکز تبلیغات خوش آمدید..تبلیغات خود را به وبلاگ ما بسپارید..:)

حامد جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:56 ب.ظ

انقدر توصیفت قشنگ بود که خوابتو حسش کردم .... حالام کلی کنجکاو شدم ... باید خوابتو تعریفش کنی

میدونستم اینقده کنجکاو شدی بهت نمی گفتم که تو خماریش بمونی و روحم شااااااااااااااااااااااااااااااااد شه:)

حامد شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ق.ظ

ببین ولت نمیکنم باید بگی خوابتو .

همسفر سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

سلام
بیا بعد ازین خواباتو با دلت تعبیر کن نه با کتابای تعبیر خواب با حسی که بهشون داری ... خودم همیشه همین کار رو می کنم... احساس تک تک آدما که توی کتابا تعبیر نمیشه... فقط خودتی و خودت که از حال خودت و دلت خبر داری.

سلام آره.کاملا با نظرت موافقم...امام صادق(ع) فرمودن خوابا رو نیک تعبیر کنین که نیک اتفاق بیفته..درسته که اون تعبیر خوابا یه خرده ناامیدم کردن ولی نتونستن اون حس خوبو ازم بگیرن:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد